Europos žlugimas, aprašytas „Konkordijos matricos" simboliais
„Visas
[Europos] kontinentas pasikeis neatpažįstamai. Jau po metų. 2012 metų
pabaigoje mes gyvensime kitoje Europoje. Ji nebus panaši į paskutiniųjų
20-ies metų Europą. Nežinau, į ką ji bus panaši, tačiau […] paskutinius
60 metų Europa išgyvena didžiausią savo krizę. Aš manau, eurozona tokiu
pavidalu kaip dabar toliau nebeegzistuos."
Aleksandras Raras [Alexander Rahr], Bertoldo Beico vardo centro prie Vokietijos tarybos užsienio politikos reikalams direktorius (2011 m. gruodis)
„Kosta Konkordija" [„Costa Concordia"] laineris. Netikėtas apsilankymas Džilijos saloje
Skaitytojai, susipažinę su publikacijomis,
kuriose yra paliesta matricinio programavimo (DMP) tema, žino, kad
praeities įvykių, dabartinių planų ateičiai ir ateities įvykių paralelės
bei persipynimai tarpusavyje sudaro vientisą, turintį bendrus požymius,
sąvybes bei pavidalus, reiškinį. Visata, kuri turi savo nuosavą
„vystymosi planą" ir priežasčių-pasekmių ryšius, veikia bendrai su ta
savo dalimi, kuri vadinama Žemės planetos noosfera, ir su jos
(noosferos) nešėju – žmonija. Pagrindinėms sąlygoms, suteikiančioms
prieigą prie „projektuojamų įvykių" matricos valdymo, priklauso to ar
kito proceso galutinės būsenos pasirinkimas.
Siauras ratas žmonių, turinčių pakankamai
žinių apie pasaulio sandarą ir jo funkcionavimo principą, naudodami
atitinkamus priežasties-pasekmės priklausomybės sąvybes, savo veiksmais
iššaukia išoriškai panašiųistorinių įvykių pasikartojimo fenomeną.
Įvykių ciklai jų pastangomis yra susiejami
su realiai vykstančių procesų „trigeriniais (esminiais-lūžiniais)
momentais", taip koreguojant įvykių sekos kryptį link pageidaujamo
galutinio tikslo. Apie tokio planavimo ir procesų, vykstančių didelėse
žmonių masėse, valdymo realumą yra žinoma ir iš anksčiau(pavyzdžiui,
straipsnis „Insaiderio 1969 metais atskleisti planai").
Negalima atmesti, kad paskiros esminės „naujienos", kurių matomoji pusė
tampa viešai žinoma ir plačiai aptarinėjama, tėra „įvykių-ledkalnių"
viršūnės – savotiški milžiniškos žmonių masės mąstymo procesų
„poliarizacijos ir sinchronizacijos" vektoriai.
Galima teigti, kad daugelis per paskutines
dešimt dienų patyrė tam tikrą „dežaviu", girdėdami naujienų pranešimus
apie kruizinio lainerio „Kosta Konkordija" katastrofą. Tuo pat metu šie
pranešimai, apimantys nepaprastai platų praeities bei ateities įvykių
spektrą, vaizdinių lygmenyje planingai formuoja gausiai permaltą su
mitologija, simbolika ir sąmokslo elementais kaleidoskopą. To pasekoje
lengvai pasijunti bedalyvaujantis žaidime, kuriame serijinis žudikas
nusikaltimo vietose palikinėja užuominas bei sprendimo raktus ir visus
perpėja, koks bus kitas jo žingsnis (kaip analogija, prisiminiau „Tvin Pykso"
serialą). Savaime peršasi prielaida: arba tai Visata bendrauja su mumis
gyvenimiškų aplinkybių kalba, arba kažkokia nematoma „reguliatorių"
grupė, pretenduojanti į Dievo vietininko Žemėje vaidmenį, „žymisi"
ketvirtąjį matavimą savo vandenženkliais bei valdymo impulsais,tokiu
būdu grįsdami kelią savo ilgamečių planų įgyvendinimui. Ieškodami šių
„ženklų" ir mes kreipsimės į interneto paiešką bei archyvinę medžiagą.
Šimto metų „Titaniko" katastrofos jubiliejui
Žinoma, iš pirmojo 2012-ųjų „juodojo penktadienio", taip prapiarinto žiniasklaidoje, daugelis laukė kažkokių
nemalonių siurprizų. Ir štai susilaukėme. Gigantiško kruizino lainerio
katastrofa, lydima skandalingų detalių ir sinchroniškas parodomasis
devynių eurozonos valstybių „reputacijos praradimas" sudaro pretekstą
susimąstyti apie galima giluminį šių įvykių tarpusavio ryšį. Be to,
videoklipas su įstabiąją lordo Blekhito 2010 metų lapkričio 1-osios
kalba apie „neprofilinę" Vatikano veiklą vėl pasirodė viename iš
populiarių internetinių forumų, skiltyje pavadintoje „Už „Kosta Konkordijos" paskandinimo stovi „Fondas Iks". Blondinė [plaukusi laineriu] – Rotšildų pasiuntinė".
Godlikeproductions.com forumo skilties ekranvaizdis
Beje, savo anuometinėje kalboje britų parlamente lordas Džeimsas taipogi panaudojo
skęstančio „Titaniko" įvaizdį, juo apibūdindamas Didžiosios Britanijos
bankų bendriją. Apie „Titaniko" katastrofą ir apie tai, kaip ji susijusi su jėzuitais bei iliuminatais, galima taip pat pasiskaityti plataus dokumentinio tyrimo „Velniškasis Vatikanas" fragmente.
„Reikiamos" informacijos padavimą ir dozavimą kontroliuoja žiniasklaida, globaliųjų planuotojų-reguliuotojų ir jų parankinių valdoma tiek tiesiogiai, tiek ir bestruktūriniais metodais. Tas pats liečia ir globalius kompanijų, bankų ir korporacijų
tinklus. Tačiau pasaulyje yra pakankamai pastabių ir įžvalgių žmonių.
Ir šiame straipsnyje bus pateikta tai, kas šių „detektyvų" dėka jau yra
žinoma apie vieną iš išskirtinių 2012 metų pradžios įvykių. Turint
omeny, kad nauja informacija pateikiama praktiškai realaus laiko režimu,
ją būtina patikrinti ir pertikrinti, kadangi dezinformacija – viena iš
„oficialiosios" žiniasklaidos veiklos sudedamųjų dalių (šios temos
kontekste jau pasižymėjo tokia Sorča Faal,
pareiškusi, kad „Konkordiją" pasakandino iš Irano povandeninio laivo
paleista torpeda...). Tačiau jau dabar esančios informacijos pakanka,
kad būtų sunku nepastebėti akivaizdžių keistenybių.
Pradėkime nuo to, kad nuo pat pirmų
valandų žiniasklaida „Kostą Konkordiją" pakrikštijo „antruoju Titaniku".
Tam įtakos turėjo tiek ir patirtis tų žmonių, kurie asmeniškai išgyveno
dramatiškus „Kosta Konkordijos" katastrofos ir kovos už savo gyvybę
momentus, taip panašius į kadrus iš Džeimso Kamerono
filmo, tiek ir tam tikros paralelės bei analogijos. Tuo pat metu
daugelyje leidinių bei analitinių reportažų tiek Europos, tiek viso
pasaulio ekonomika buvo ne kartą lyginama su skęstančiu laivu arba
„Titaniku". Pavyzdžiui, štai kaip autoritetingas žurnalas „Economist"
2011 metų spalio 29-os straipsnį apie artėjantį eurozonos žlugimą
iliustruoja karikatūra skęstančio laivo iš kurio valtyje-rėtyje ruošiasi
gelbėtis pagrindinių ES valstybių vadovai:
Prisiminkime kai kuriuos momentus ir detales susijusias su šimtmečio senumo katastrofa.
Britų „Titanikas" buvo pastatytas jėzuitų nurodymu. Jo savininkas
(per kompaniją „White Star Line") buvo magnatas Džėjus Li Morganas.
Dauguma žino, kad šitas laineris susidūrė su ledkalniu šiauriniuose
Atlanto vandenyse 1912 metų balandžio 14-ą, pramušė korpusą į „vandenyne
plaukiojantį ledo luitą" ir po 2 valandų 40 minučių paskendo. Bent jau
būtent tokį supratimą milijonams protų suformavo holivudinis režisierius
Džeimsas Kameronas.
Daugmaž tuo metu Rotšildai, Rokfeleriai ir Džėjus Pi Morganas sutarė perimti
į savo rankas kreditų-finansų sistemos valdymą. Tam pasiekti jeims
reikėjo sukurti privatų Federalinį Rezervų Banką, atšaukti aukso
standartą ir tuomet jiems atsiranda galimybės neribotai spausdinti iždo
bilietus (sarkastiškai toliau tebevadinant juo doleriais). Tačiau
tokiems planams priešinosi kiti šio pasaulio galingieji: pats
turtingiausias to meto verslininkas Džonas Džeikobas Astoras [John Jacob Astor]
(jo garbei buvo pavadintas viešbučių „Astorija" tinklas), universalinių
parduotuvių tinklo „Meisi" savininkas Izidorius Štrausas [Isidor Straus] ir kalnų pramonės magnatas Bendžaminas Gugenhaimas [Benjamin Guggenheim].
Džonas Džeikobas Astoras, Izidorius Štrausas ir Bendžaminas Gugenhaimas
Kokiu tikslu pasiplaukioti „karste su
prabangia apdaila" Morganas pasiuntė savo „biznio draugus" („Titanike"
vien milijonierių plaukė 57 vnt.) yra kitas atskiras klausimas. Bet, galų gale, tiesioginiam jūrų pirato Morganoprovaikaičiui
atsikratyti bereikalingų pretendentų į savo pyrago dalį – įprastas
reikalas. Sėkmingai įgyvendinus „amžiaus katastrofą" visų trijų
nesusipratėlių pavardės liko įamžintos žuvusiųjų sąrašą
– ir dalis problemų, trukdžiusių realizuoti aukščiau aprašytą planą,
buvo pašalinta. Po dviejų metų prasidėjo tų pačių suokalbininkų
organizuotas I-asis Pasaulinis karas, kurio užduotis bei ypatybes dar
1871 metais aprašė masonas Albertas Paikas.
Džėjus Pi Morganas (1837-1913)
Fragmentišką informaciją apie
turtingiausių šeimų-klanų įvykdytas aukojimo apeigas Atlanto vandenyse
galima sugretinti su jų planų realizavimu. 1910 metais septyneri
Rokfelerių, Morganų ir Rotšildų šeimų atstovai susitiko Džekilo saloje
(Džordžijos valstija) ir susiderėjo dėl bendrų Centrinio JAV banko
kūrimo principų. Šio proceso formalumai buvo baigti 1913 metų gruodžio 23-ią, kai JAV kongresas patvirtino įstatymą apie Federalinę rezervų sistemą.
Rokfeleriai drauge su Morganais vykdė
įvairia bendrą veiklą. Be to, Morganai buvo Rokfelerių „skolininkais".
Iš savo pusės, Rokfeleriai veikė kaip Jėzuitų ordino bankininkai ir jų
aplinkoje sukosi nemažai „Jėzaus draugijos" narių. Šis griežtai
stuktūrizuotas ir užkonspiruotas ordinas, kurį dar 18-o amžiaus
pabaigoje draudė keliose Europos valstybėse ir persekiojo Vatikano,
ieškodamas lėšų aktyviai skerbėsi į visas bankines sistemas. Eiliniai
Jėzuitų ordino nariai pagal statutą, privalėjo nediskutuojant vykdyti
bet kokius aukščiau stovinčių šventikų įsakymus. Egzistavo ištisas
Ordinui ištikimų „integruotųjų", davusių ištikimybės priesaiką ir
pasiruošusių atlikti gautas užduotis, tinklas.
„Titaniko" kapitonas Edvardas Džėjus
Smitas taip pat buvo Ordino narys. 1912 metais, tragedijos išvakarėse,
Sauthemptono uoste į „Titaniką" pakilo jėzuitų šventikas Frensis
Braunas. Sprendžiant iš visko, jis kapitonui Smitui davė tam tikras
instrukcijas, atsisakė jam pasiūlytos nemokamos kelionės aplink pasaulį
(siūlė vienas iš milijonierių – pats gavęs atitinkamą instrukciją) ir
išlipo laivui sustojus Kvinstaune. Tą pačią naktį „Titanikas" patraukė į
Šiaurės Atlantą.
Edvardas Džėjus Smitas, garlaivio „Titanikas" kapitonas
Kaip vienas labiausiai
patyrusių to laikmečio kapitonų, Smitas puikiai žinojo, kad šiuose
vandenyse dažnai sutinkami ledkalniai, keliantys didelę grėsmę, tačiau
šiuokart jis paleido laivą plaukti visų greičiu. Jis ignoravo aštuonias
telegramas, raginusias sumažinti greitį, nekreipė dėmesio į įgulos
karininkų perspėjimus, akivaizdžiai pažeidinėjo saugumo reikalavimus,
evakuojantis davė įsakymą į vandenį nuleidinėti pustuštes gelbėjimosi
valtis... Ir tai tuo metu, kai vietų gelbėjimosi valtyse apskritai buvo
paskaičiuota vos pusei visų keleivių bei laivo komandos narių! Tai yra,
jo vadovavimas vyko tokiu būdu, kad iš anksto pasmerkė žmones
neišvengiamai mirčiai. Viskas buvo daroma siekiant įgyvendinti gautus
nurodymus: išprovokuoti katastrofą, kurioje žūtų maksimalus žmonių
skaičius.
Vadinasi, katalikai iš
Airijos, Italijos ir Prancūzijos turėjo tapti aukomis, sukrautomis ant
didžiojo suokalbio altoriaus, kad ateityje būtų galima lengvai išvengti
visų įtarimų Ordino atžvilgiu bei užmaskuoti pėdsakus. Tokie metodai
žmonijos istorijoje buvo naudojami ne vieną kartą. Panašūs pamąstymai
dažnai sutinkami tokių temų tyrėjų darbuose (pavyzdžiui, Dajenos Eker
knygoje „Valdžios rūsiai", pagrįstoje ilgamečiais „Titaniko" žūties tyrimais).
D. Eker knygos viršelis
Viena iš lemiamų prielaidų
įvykti amžiaus senumo katastrofai galima laikyti tai, kad laive nebuvo
priemonių skirtų iš anksto aptikti pavojų. Kaltas dėl to, pasirodo, buvo
„nekaltas" žmogiškas faktorius: „stebėtojai „Titanike" nesinaudojo binokliais,
kadangi, atseit, nebuvo rakto nuo seifo, kuriame jie laikomi... O
raktą, atseit, išsinešė antrasis kapitono padėjėjas Bleiras, kurį
kapitonas Smitas išvarė jį iš laivo komandos, vietoj jo pasiėmęs į bortą
karininką iš „Olimpiko". Neatmetama, tai kad nebuvo binoklių tapo viena
iš lainerio katastrofos priežasčių" - taip rašoma „Vikipedijoje". Tai
reiškia, kad stebėjimo priemonės, o kartu ir lainerio valdymo galimybės,
buvo smarkiai apribotos vienu paprastu „trigeriniu sprendimu".
Nukeliavę dugnan garlaivis ir
jo žūties liudininkai daugeliui metų paslėpė nuo žmonių akių tikrąsias
katastrofos priežastis. Tačiau 1985-ais metais atkaklias profesoriaus Roberto D. Balardo
paieškas, naudojantis batiskafais „Elvinas" ir „Jasonas jaunesnysis",
galų gale vainikavo sėkmė. Apžiūrinėjant „Titaniko" korpusą buvo
pastebėtos ne tik 10-ies metrų skylė, pramušta susidūrus su ledkalniu,
bet ir šeši delno pločio įtrūkimai, su įlinkusiais į korpuso vidų
kraštais. Maža to, visos skylės ėjo pagal plieno lakštų kniedijimo
liniją. 1995 metais iškelto į viršų korpuso fragmento laboratoriniai
tyrimai leido padaryti išvadą, kad nuo smūgio su ledkalniu plieninis
korpusas neišlinko, o keliose vietose tiesiog įtrūko. Tai yra, aukšto
sieringumo plieno lakštai, kurie buvo naudojami statant
„nepaskandinamąjį" lainerį, jau projektavimo ir statybos stadijoje
garantavo „Titanikui" dideles problemas susidūrus su bet kokiu masyviu
objektu. Kas galėjo priimti ir patvirtinti projektinį sprendimą naudoti
trapų plieną, galima lengvai atspėti.
Dėmesį į save atkreipia ir
uždokumentuotas faktas apie nežinomo „laivo vaiduoklio" pasirodymą
katastrofos rajone. Po ilgai trukusio aiškinimosi, Amerikos prekybinio
laivyno kapitonų asociacija 1968 metais padarė išvadą,
kad „tarp skęstančio „Titaniko" ir dreifuojančios [palyginti nedideliu
20 jūrmylių atstumu] „Kalifornien" buvo dar kažkoks laivas, kurį
budėtojai iš „Titaniko" palaikė „Kalifornien", o iš „Kalifornien" -
„Titaniku". Šito laivo vaiduoklio pavadinimas ir kam jis priklauso iki
šiol lieka paslaptimi. Paslaptingojo laivo [„Iks"] manevrų pobūdis
pakankamai tiksliai nustatytas iš „Kalifornien" borto žurnal užrašų,
komandos narių liudijmų bei išsigelbėjusiųjų iš „Titaniko", parodymų.
Manevrai – pakankamai keisti.
„Iks", plaukęs kursu iš
šiaurės-rytų į pietvakarius, į abiejų laivų budėtojų akiratį patenka
daugmaž tuo pačiu metu – 22.25. Lygiai 23.40, tai yra, tuo momentu, kai
„Titanikas" susiduria su ledkalniu, „Iks" stabdo mašinas ir gulasi į
dreifą, o po to... apsisuka 180 laipsnių, tarytum ruošdamasis plaukti
atgal tuo pačiu kursu! Tačiau to nedaro ir iki 02.05 toliau dreifuoja,
tarsi iš tolo – maždaug šešių jūrmylių atstu – stebėtų kaip vystosi
„Titaniko" tragedija. Po to „Iks" paleidžia mašinas, vėl apsisuka 180
laipsnių ir nuplaukia į pietvakarius. 02.40 jo šviesos dingsta iš
„Kalifornien" budėtojų akiračio." Aukščiau išsakytų aplinkybių šviesoje
šitie liudijimai leidžia iškelti pakankamai konkrečias prielaidas ir
išvadas.
Dar viena detalė. Tais pačiais 1912 metais, bet anksčiau negu įvyko katastrofa, buvo išleista Morgano Robertsono knyga „Tuštybė arba Titano žūtis"
(„Futility, Or the Wreck of the Titan"). Knygos veiksmas vyksta
keleiviniame laive „Titanas", kuris pagal aprašymą ir vandens talpą
pernelyg primena „Titaniką". Šioje knygoje „Titanas" žūsta rūke
susidūręs su ledkalniu, kai plaukė iš Niujorko į Didžiąją Britaniją.
Kaip pasekmė – atsirado legenda apie tai, kad Morganas Robertsonas
„išpranašavo" „Titaniko" katastrofą. Šį faktą patvirtina ta aplinkybė,
kad nors pati knyga pasaulį išvydo 1912 metais, bet parašyta ji buvo dar
1898-aisiais.
Tačiau mes galime padaryti
kitą išvadą – kažkas tiesiog laukė patogaus momento. Parašius knyga buvo
sukurta mintis-forma, nusakanti bei konkretizuojanti įvykius, mintis,
jausmus ir veiksmus. Minties-formos materializavimas – tai tiesiog
sekantis proceso vystymo(si) žingsnis. Ar už knygos atsiradimo stovi
kokie nors ordinai ir personalijos – kitas klausimas.
„Titanikas" vandenyno dugne
Matricos elementai ir „Konkordija" kaip Europos simbolis
Dabar peržvelkime šių dienų katastrofos keistenybes.
Pradėsime
nuo to, kad „Konkordija" (Concordia) – tai vienas iš trijų žodžių
esančių Rotšildų, žydų palūkininkų klano įsikūrusio Europoje, šeimos herbe.
Jeigu gigantiško lainerio, kurio vertė pusė milijardo eurų, pavadinimas
tiesiogiai ssusijęs su šiuo daugelį amžių egzistuojančiu intrigų, kaip
pralobti iš finansinių karų, valdžios užgrobimo, bei pasaulio supirkimo,
meistru, tai kažką juk turėtų reikšti („kaip jūs jachtą pavadinsit,
taip jinai juk ir nuplauks").
Trys žodžiai ant baltos juostos Rotšildų herbe: Concordia (Harmonija), Integritas (Vienovė), Industria (Pastangos)
Formaliai
„Konkordija" priklauso „Costa Cruises" kompanijai, amerikietiškos
(kitais duomenimis amerikietiškos-britiškos) „Carnival Corporation &
Plc" dukterinei įmonei, arba tiesiog – anglosaksams. Džėjus Li Morganas
– vienas iš jų. O privati mafiozinė finansinė struktūra, suformuota jam
dalyvaujant „Titaniko" žūties išvakarėse – Federalinis JAV rezervas –
suformavo ir pačią didžiausią pasaulyje valstybinę skolą bei finansinį
burbulą. Kompanija - „Konkordijos" savininkė taip pat valdo ir „Cunard Line", kuri nuo 19-o amžiaus vidurio konkuravo,
o po to 1934 metais susijungė su laivybos kompanija „White Star Line" -
buvusia „Titaniko" savininke. Tai yra, „Konkordija" priklauso toms
pačioms rankoms, kurioms prieš 100 metų priklausė ir „Titanikas".
Kai kurie forumo Godlikeproductions.com
publikatoriai tvirtina, kad per aiškiai organizuotą ir valdomą globalią
finansinę krizę Morganų-Rokfelerių imperija vykdo finansinį Europos
sunaikinimo karą, kurios galutinis tikslas – po to vyksiantis jos
užgrobimas. Tačiau man ši istorija atrodo gerokai spalvingesnė.
Aukščiausius
matomų užkulisinių klanų ešelonus teisingiau būtų vertinti kaip
plėšrūnų gaują. Kiekvienas iš jų draskysis su kitais dėl kiekvieno
grobio kąsnio, tačiau tam, kad sučiupti auką, ją apsupti ir nugalabyti –
siekdami šio tikslo jie veiks daugiau ar mažiau sutartinai. Vidiniai
prieštaravimai, kivirčai ir intrigos – neišvengiami ir reguliariai
pasireiškiantys dėl plėšrūnams būdingo gyvulinio bei demoniško psichikos
tipo. Aukos „varymo" metu jie sėkmingai gali regzti sąmokslus ir savo
tarpklaninės gaujos viduje – vienas prieš kitą, ir apie tai ne kartą
teko skaityti bei girdėti. O draugėje juos kol kas laiko bendrai
tikslai, ir savęs, kaip kitokių, žymiai aukštesnio nei paprasti homo
sapiens lygio, būtybių, suvokimas.
Matricinis vaizdų pasikartojimas: viršuje – ant šono gulinti „Konkordija"; apačioje – vienas iš pirmųjų „katastrofos" filmo „2012" kadrų – žaislinis berniuko indo laivelis, kurį pravažiuojantis taksi automobilis „paskandino" baloje.
Trumpai
išvardinkim mistinius geografinių pavadinimų sutapimus, susijusius su
„Konkordija" ir siekiančius gilią senovę bei persunktus ne mažiau giliu
simbolizmu. Kad neišsiplėsti, pažymėsim tik svarbiausius momentus.
Viskas įvyko (tiksliau, turėjo įvykti) prie Italijos, istorinės Romos
imperijos paveldėtojos, krantų. Reguliarus „Konkordijos" plaukiojimo maršrutas ėjo
iš Čivitavečio (Civitavecchia) jūrinio uosto netoli Romos į Savoną ir
atgal. Žodis „Civitavecchia" itališkai reiškia „senas (senovinis)
miestas" ir skamba panašiai kaip ir „civilt vecchia" - „senutė
civilizacija" - ką galima performuluoti į išsireiškimą „senutė Europa".
Be to, ir pats miestas Savoja – tai istorinis Genujos, viduramžių
prekybos ir finansų centro, konkurentas.
Santykinai
netoli nuo „Konkordijos" katastrofos vietos yra Italijos miestas
Asyžius, visiems žinomas iš pranciškonų ordino įkūrėjo Pranciškaus
Asyžiečio vardo. 2011 metų spalio pabaigoje
šiame mieste vyko pasaulinių religijų vadovų suvažiavimas ir Romos
popiežius Benediktas 16-asis atliko ekumenines apeigas, kuriose taipogi dalyvavo ir Rusijos pravoslavų cerkvės atstovai. Šis susitikimas bei bendros pamaldos turėjo
„pasitarnauti taikos ir tikėjimo pakantumo labui". Bet praėjus dviem su
puse mėnesio toje pačioje pasaulio dalyje „taikos ir sutarimo Europoje
simbolis" vos nenuskendo drauge su visais keturiais tūkstančiais
keleivių ir ekipažo narių. O kitoje pasaulio pusėje – Ormūzo sąsiauris
grąsinasi suteikti pretekstą naujo didelio karo pradžiai. Meldiesi už
taiką – ruoškis karui?
Praėjus
dviem metams po „Titaniko" paskandinimo, prasidėjo Pirmasis pasaulinis
karas, kuris jau seniai buvo įrašytas į slaptųjų draugijų planus.
Šiandieninio žvanginimo ginklais, agresyvios politikų polemikos ir
karinės isterijos žiniasklaidoje fone nei iš šio nei iš to „įvyksta" dar
vienas „Titanikas"... Atsitiktinumas? Bet juk gausus „Konkordijos"
aukojimas turėjo įvykti prie Italijos, Romos imperijos paveldėtojos,
krantų! Ant kapitono tiltelio stovėjo italas. Tai yra, pagal tikėtiną
matricinį scenarijų-vaizdinį, Romos imperija, išaugusi iki ES ribų, nuplukdė „ant rifų" savo Centrinį Banką, ekonomiką ir iš paskos visus Europos gyventojus. Tiksliau, ją pačią
ten pasiuntė „nesėkmingai susiklosčiusios aplinkybės". Nuo atsakomybės
lygio tokiuose žaidimuose kai kam tikrai gali kilti noras „sprukti" už
borto.
Dar
keletas „atradimų". Sutapimas ar ne, tačiau prancūzų viršgarsinis Air
France keleivinis oro laineris, kurio gaisras sukrėtė pasaulį 2000-ųjų
pabaigoje, vadinosi „Konkordas" (Concord). Toji katastrofa tapo didelio
projekto ir didelės kompanijos pabaigos pradžia.
2010 birželio 12-ą gaisras
kilęs, kaip įtariama nuo žaibo smūgio, sunaikino 90% kaliningrado
kompanijos „Konkordija" patalpų. Kompanija užsiiminėjo mėsos
pusfabrikačių tiekimu „Makdonalds" valgyklų tinklui.
Pavadinimas „Konkordija" naudojamas ir populiariame fantastiniame seriale „Vizituotojai"
(„V"). Atvykę į Žemę reptoidiniai ateiviai vadovaujami „karalienės"
Anos paleidžia „Projektą Konkordija", susijusį su nežemiškų technologijų
ir švarios „žydrosios energijos" perdavimu žmonijai. Tačiau už
nesavanaudiškų ateivių pasiūlymų slypi klastingas žmonių sunaikinimo
planas, panaudojant genetines manipuliacijas su žmonių DNR („raudonasis
dangus", liejantis raudoną lietų) ir paverčiant juos į „biomasę", skirtą
kurti „vizituotųjų" hibridus, galėsiančius gyventi Žemės sąlygomis.
Keistų sutapimų gausa duoda pagrindą vertinti šį siužetiškai silpną
teleopusą kaip šį tą rimčiau, nei tuščią fantaziją – greičiau kaip
matricinį programavimą.
„Titanikas"
(Titanas), kaip ir „Olimpikas" (Olimpas) – buvo pavadinti vardais
atėjusiais iš senovės Graikijos, o faktiškai iš dar senesnės
Mesopotamijos mitologijos. Tačiau ne jie vieni. Konkordijos vardu
senovės romėnai vadino harmonijos, taikos ir santarvės deivę. Citata:
„Romėnų religijoje Konkordija (Concordia) buvo sutarimo, supratimo ir
šeimyninės harmonijos deivė. Jos analogas pas graikus buvo Harmonija
(Harmonia)". Iš tiesų, visais išoriniais požymiais, atributais ir
naudojama valiuta laineris „Konkordija" - Europos simbolis. Atitinkamai
„Costa Concordia" - Europos „Santarvės krantas". Ir kaip patvirtinimas
Vikipedijoje priduriama: „[Šio kruizinio lainerio] pavadinimas išreiškia norą siekti „ ilgalaikės harmonijos, vienybės ir taikos tarp Europos tautų" ".
Lainerio katastrofa įvyko ties Italijos Džilijo
(Giglio) sala. Italų kalba šis žodis reiškia „lelija". Lotyniškai tas
pats žodis reiškia „oželis". Kaip žinoma, lelija – iš vienos pusės yra
europietiškos aristokratijos (merovingų) karališkosios valdžios
simbolis, o iš kitos pusės – tai yra ir Siono Priorato
simbolis. Kanopinis raguotasis gyvūnas – ožys – tai jau šėtono simbolis
(moters ir ožio mišrūnas). Be to, „Konkordijos" katastrofos rajoną
italai vadina Ardžentario - „skystasis sidabras (gyvsidabris)". Ši
sąvoka senovės Romos mitologijoje susijusi su Mėnulio deive Diana. Beje,
praeityje Džilijo saloje buvo Dianos šventykla. Iliuminatų kultuose
sekant „sena gera tradicija" Diana yra paaukojama.
Ezoterikoje nusistovėjęs simbolinis šėtono vaizdavimas
Rotšildai,
kaip ir kiti šiuolaikiniai levitai, neatsitiktinai būtent leliją
pasirinko savo simboliu. Tai pakankamai plati tema, reikalaujanti
atskiros publikacijos, tačiau nedidelė paveiksliukų serija pakankamai
vaizdžiai atspindi lelijos simbolio prasmę:
Kairėje - Flior-de-lis, merovingų simbolis, dešinėje – Siono bendruomenės „Siono Prioratas" logotipas
Lelija
buvo oficialus Echido, žydų provincijos senovės Persijos imperijoje,
simbolis ir kaldinama ant monetų, leidžiamų šioje provincijoje 4 amžiuje
prieš m. e.
Lelija ant senovinės ir ant šiuolaikinės (1 šekelio vertės) judėjų monetų
Lelijos žiedas, kaip judėjų „Dovydo žvaigždės" simbolis
Vertinant
iš matricinio valdymo pusės, įkelta į žiniasklaidą ir milijardų
individualių mąstymo mašinų (smegenų) pagalba sustiprinta žodžių
junginio „Konkordijos katastrofa" reikšmė prisotino Žemės noosferą
mintimi-forma – antipodu visiškai priešingu savo reikšmėmis harmonijos
deivės vardui – tai yra, tokiomis reikšmėmis kaip „disonansas,
nesantaika, kivirčai, susiskaldymas".
„Konkordijos"
valdytojo, korporacijos „Carnival Corporation & Plc" („Korporacija
Karnavalas") pavadinime taipogi galima įžvelgti „antrąjį" simbolikos
sluoksnį. Žodis „karnavalas", tikėtina, kilęs iš senovės romėnų deivės Karnos (Carna), gabenančios sielas „į aną pasaulį", vardo. Karnavalinių misterijų dalyvių kaukės seniai ir stabiliai asocijuojasi tiek su pačia masonybe (prisiminkime filmą „Plačiai užmerktos akys"),
tiek su pomirtinės kaukės uždėjimo bei nuėmimo procedūra. „Vyriškasis"
vardo Karna ekvivalentas senovės simbolių lygmenyje – tai Charonas
(Choronas, Chironas) plukdantis mirusiųjų sielas į pomirtinį pasaulį
senovės graikų versijoje (gali būti, kad būtent su juo susijusi ir
slaviško žodžio „choronit'" - „laidoti" reikšmė). Taip kad „Karnavalinę
Korporaciją" senųjų simbolių lygmenyje iš tikrųjų galima pervadinti
Rotšildų „Laidotuvių korporacija" - ir prie jų kaip palūkininkų
įvaizdžio prisideda dar ir duobkasių įvaizdis.
Į galvą
ateina ir tas faktas, kad senovėje žmonių aukojimai buvo atliekami
„mainais" tam, kad atsikratyti kažkokios nelaimės ar negandos. Mūsų
laikais pasaulinės ekonomikos reguliatoriams ir biblinės-palūkininkavimo
koncepcijos autoriams taipogi yra iškilusi problema ir jie turi
pakankamą pretekstą atlikti ritualinį „išsipirkimo" aukojimą, siekiant
atsikratyti savo problemos: krizės, būtinos „nunulinti" virtualius
beverčius trilijonus (įsigyjant už juos realų turtą ir resursus) bei
žmonijos pervedimas į naują valdymo principą.
Pagal italų valdžios pranešimus, sausio 23-ią dingusiais be žinios buvo laikomi apie 20 žmonių (tarp jų 4 komandos nariai). Tarp nukentėjusių
– 14 vokiečių, 6 italai, 4 prancūzai, 2 amerikiečiai ir po vieną
vengrą, indą bei perujietį. Žuvo 15 žmonių. Tai yra, galutinis aukų
skaičius gali siekti iki 35 žmonių. Iš 111 Rusijos keleivių nenukentėjo nė vienas. Rusiškame internete galima susipažinti su video ir tekstinėmis
vieno iš lainerio keleivių rusų fotografo Sergejaus Alfimovo
publikacijomis ir liudijimais. Kai įvykių sukūryje nuo kapitono tiltelio
nuskambėjo komanda, dubliuojama moldavės poliglotės Domnikos Kemortan
(apie ją vėliau), raginanti keleivius grįžti į savo kajutes, vokiečiai
nuolankiai jai pakluso, o rusai pasipiktino ir kartu su nacionaliniu
„matu" kapitoną Skettino išvadinę „skotina" (gyvuliu) savarankiškai
organizavo evakuaciją. Rezultatas: vokiečių nukentėjo daugiausiai, rusų –
nė vienas.
Britų žiniasklaida taip pat pažymėjo,
kad „visi 35 britų keleiviai buvo išgelbėti ir nenukentėjo" (juos
evakuavo greitai ir tvarkingai). Paskutiniais mėnesiais, vertinant pagal
žiniasklaidos pranešimus ir stambių britų politikų pasisakymus, tapo
akivaizdu, kad atsiribodami nuo likusių europiečių finansinių problemų
išsisukinėjimais, kad „mums ir savų problemų pakanka", Britanija leidžia pasauliui suprasti,
jog yra „planuojamas eurozonos kolapsas". Šioje vietoje neprošal
paminėti, kad nemenka dalis „informacinės terpės stebėtojų" 30-mečiui
„charizmatiškajam princui Viliui" (g. 1982 m.) pranašauja būsimojo
Naujosios pasaulio tvarkos lyderio vaidmenį. Valstybei, kuri savo
politikoje aktyviai propaguoja principą „skaldyk ir valdyk" ir diegia
valdymo modelį „problema-reakcija-sprendimas", tokio pobūdžio prognozės
nėra be pagrindo ar logikos. Tačiau, kaip bebūtų, Didžioji Britanija ne
vienintelis žaidėjas šiame Didžiajame globaliame žaidime...
Apie
vykstančius globalius pasirengimus, o būtent apie TVF planus įvesti
naują pasaulinę valiutą, šiomis dienomis perspėjo kandidatas į JAV
prezidentus Ronas Polas. Paskelbti apie šį sprendimą, be abejo, „garbė"
atiteks Bilderbergo grupės konferencijos 2009 metais
dalyvei Kristinai Lagarde, kurią į TVF vadovės postą, pastatė vietoj
Dominiko Stroso-Kano, pašalinto inscenizavus sekso skandalą.
Galima,
pateikti daugybę prielaidų ir įvairių autoritetų nuomonių, tačiau manau,
kad ir taip aišku, jog Europa „pasmerkta" žlugti nepriklausomai nuo to
ar faktas apie pasaulinio sąmokslo egzistavimą ignoruojamas ar tuo faktu
yra piktinamasi. Pakanka grįžti prie šio straipsnio epigrafo ir
peržvelgti kasdieninių naujienų sąvadus, kad įsitikinti jog laukia
greitos ir neišvengiamos „permainos". Prie viso šito prisideda dar ir
slaptųjų bendrijų planai, pagal kuriuos pačia svarbiausia užduotimi yra
laikomas (šių organizacijų narių ir už stovinčių lėlininkų nuomone)
Liuciferio karalystės atėjimas.
„Markiruodami"
bestruktūriniam valdymui naudojamus matricinius planus, jų autoriai
juose diegia charakteringus „vandens ženklus": simbolius, skaičius ir
vardus. Tiems, kas apie juos nežino ir jų nesupranta – ir nėra reikalo
ką nors žinoti bei suprasti, o tie, kurie žino – supras ir be
paaiškinimo.
Tie, kas
princesės Dianos žūtyje 1997-ųjų rugpjūčio 31-ą regi įprastą
autokatastrofa, įvykusią dėl nelaimingų aplinkybių, vargu bau pajėgs
įveikti šimto puslapių apimties analitinę medžiagą pateiktą to paties D.
Aiko, kurioje nagrinėjami sutapimai, simbolika ir jų ryšiai su
okultiniais senovės Mesopotamijos laikų ritualais. O žinantys žmonės
atskirs už, atseit, įprasto gyvenimiško įvykio slypinčius konkrečius
programuojančius pranešimus, siunčiamus žmonėms į pasąmonę ir į
erdvės-laiko hologramą. Pranešimus, po kurių seka rimtos pasekmės ir
gilūs pokyčiai. Tokia štai ta matrica...
Antroje
straipsnio dalyje pateikta detali „Kosta Konkordijos" katastrofos
eigos analizė, jos aplinkybės, susijusi simbolika, taip pat versijos
apie tai kas turėjo įvykti, ir ko buvo išvengta.
Atsisiųsti visą straipsnį (2 dalis) Word'o formatu [pataisytos rašymo klaidos].
šaltinis